Innoveren = Experimenteren = Leren
Dankjewel! Je was onderdeel van ons experiment en we hebben van je geleerd.
De scan die je hebt gekozen komt er wellicht, maar het was voor nu vooral een test welke scan het meest interessant is voor onze klant.
We hadden natuurlijk meerdere scans kunnen ontwerpen, deze volledig kunnen uitwerken en vervolgens voorleggen aan onze klanten. Praten met je klant is immers altijd goed! Maar dit zou ons veel tijd hebben gekost die we liever aan onze innovatieprojecten besteden. Om erachter te komen welke scan het meest interessantst is voor onze doelgroep, hebben we een klein experiment opgezet.
Door 3 verschillende buttons in de nieuwsbrief te plaatsen, kunnen we meten welke scan de meeste kliks krijgt en dus het meest aanspreekt.
Hiermee bespaarden we een hoop tijd! Innoveren hoeft zeker niet kostbaar te zijn als je het volgens de lean startup methode doet. Wilt u hier meer over weten? Bekijk dan onze Lean Startup training.
Wil je als eerste onze innovatiescan in gebruik nemen, wanneer deze gereed is? Laat dan hieronder je naam en emailadres achter.
Privacyverklaring